Inklappen
 

Gratis verzending vanaf 100,-

Heeft de bestelling een waarde van minder dan € 100,-? Dan hanteren wij € 6,95 verzendkosten, of € 45,- bij een palletzending.

 

Fabrieksgarantie

Wij komen altijd met een passende oplossing indien een product defect is of niet naar behoren functioneert.

 

Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Vanuit onze fabriek waarborgen wij de kwaliteit en worden onze producten uitvoerig getest.

 

Levering op gewenste dag

Kies ervoor om je product te laten leveren wanneer het jou uitkomt. Meestal leveren wij binnen 48 uur.

Voordelen inklappen
  • Gratis verzending vanaf 100,-
  • Fabrieksgarantie
  • Goede prijs-/kwaliteitsgarantie
  • Levering op gewenste dag
  • Professionele service

Wet kopen op afstand

Wet kopen op afstand

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een \'afkoelingsperiode\' van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product aangemeld worden als retour zonder opgaaf van reden. U heeft na aanmelden van uw retour nog 14 dagen de tijd om de zending te retourneren.

Gebruik maken van het herroepingsrecht is wettelijk aan een aantal regels verbonden.

Zo moet tijdens deze termijn de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.

Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.
Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan Airhockeytafel.nl retourneren.

Producten die beschadigd, incompleet of voor langere tijd gebruikt zijn, komen niet voor retour sturen in aanmerking. De kosten en het risico van het retourneerden zijn voor rekening van de klant. Airhockeytafel.nl is verplicht om binnen 14 dagen de bedragen terug te betalen die reeds door de consument betaald zijn.

***Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."